vineri, 26 octombrie 2012

Lelita Saftita

Dm        F                                                 Anton Pann
-Leliţă Săftiţă!                                    
 C        Dm
-Auz,neiculiţă!
 F        Gm
-Dar,dacă auzi,
 C         Dm
De ce nu răspunzi?

Că e mult d'aseară
De când şed pe-afară,
Poarta-nconjurând
Şi tot aşteptând.

Vremea vremuieşte,
Cămaşa-mi răceşte
Luna s-a ascuns,
Ploaia m-a ajuns.

Streşioara-mi pică
Jubeluşa-mi strică
Nu mi-i de jubea
Ca de fremenea.

Că întâiaş' dată
Azi e îmbrăcată
Şi,de nu mă crezi
Deschide ş-o vezi!

-Du-te,du-te,neică
Du-te de te culcă!
Nu mai sta în drum,
Că nu poci acum.

Nu-ţi mai pierde somnul
Că mi-a venit omul!
Nu mă mai 'nlesnesc
Nici ca să-ţi vorbesc,

Du-te că e noapte,
Să n-auză şoapte,
Că e vai de noi,
De noi amândoi. 
 
 Varianta  simplificata
PS Transpunerea imi apartine ;) 
 

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...