joi, 1 noiembrie 2012

Dragoste la prima vedere-Ilie Micolov

Ca sa fie clar despre care "Dragoste la prima vedere" e vorba, am pus interpretul in titlu.
Deci, nu e nici Pepe, nici Guta nici Connect-r, ok?

Buuuun....acum sa trecem la treburi serioase. :)
Cum s-au facut niste ani decand n-am mai pus mana pe chitara si cum mi-am mai pierdut din dexteritate am zis: "hai sa-mi simplific viata". Si asa am facut. :)

Am adaptat acordurile ca sa nu-i fie greu nici incepatorului, dar nici avansatului. Din Am(la minor) merge foarte bine.
Ca sa cantati impreuna cu originalul ori transpuneti in Cm(do minor) ori puneti capodastru pe al trei-lea fret.
Spor!

Am
Pe cararea veche
E
Trec cate o data
Cu speranta vaga
Am
De-a te intalni
Dm                 G
Ne cunoastem parca
C                  Am
De o viata intreaga
Dm             E
Neavand puterea
              Am
De a ne vorbi.

Prin albastrul moale,
Linistea se aduna
Si prin diafanul
De apus vegheat
Ochii tai de aur,
Ochi de zana buna
Cand aprind in mine
Un ecou ciudat.

Ref.
F                Am
Dragoste la prima vedere,
  E            Am
Cine-ar fi crezut?
F                   Am
Sa iubesc cu atata putere,
E          Am
Ca la inceput. (bis)

Ca mi-a fost tarzie
Intalnirea in vreme
Si tarzie clipa
De-a ne fi vazut,
Pe cararea veche
La rascruci de vanturi
Numai timpul stie
Ce e de facut.

Amintirea vie
Mai traieste inca
As da ani din viata sa te regasesc
Ne cunoastem parca
De o vesnicie,
De o vesnicie
Parca te iubesc.

Ref bis.
N-o sa afle nimeni
Poate niciodata
Poate niciodata
N-am sa te-ntalnesc.

As da ani din viata
Sa te am alaturi,
Sa iti simt faptura,
Sa-ti spun te iubesc.
(bis ultimile 4 versurï)
Fluierat.....:)



Ilie Micolov-Dragoste la prima vedere



, , , , ,

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...