marți, 12 august 2008

Pe 27 August se vad 2 Luni pe cer

Senzational
Fenomen cosmic unic în viata noastra, în luna august
Începând cu luna august, urmariti noptile! Pe cer, planeta Marte va fi cel mai luminos punct. Chiar si cu ochiul liber, Marte se va vedea cât o Luna plina. Pe 27 August, planeta Marte se va afla la 34,65 milioane de mile departare de Pamânt si va fi ziua în care aceasta se va vedea cel mai bine. În noaptea de 27 August, la ora 00:30,urmariti cu mare atentie cerul. De pe Terra se vor vedea doua… luni: satelitul natural al Pamântului, Luna, si a doua, care va fi planeta Marte.
Urmatorul an când planeta Marte va trece atât de aproape de Pamânt va fi 2287, adica peste 279 de ani.

Spune si altora, ca merita! Toti cei care sunt acum în viata nu vor mai avea ocazia sa vada planeta Marte atat de aproape de Pamant!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Păcăleala marțiană 2008

Umblă pe internet o știre în care se spune că în data de 27 august planeta Marte se va vedea cel mai bine, va fi foarte apropiată de Pământ și va semăna cu Luna.

Știrea este o farsă, în care se folosesc date vechi de 5 ani de zile.

Opoziția lui Marte, adică momentul când este vizibil toată noaptea, fiind în partea opusă Soarelui, văzut de pe Pământ, se produce odată la 2 ani și 6 luni.

Ultima opoziție a fost în seara de 24 decembrie 2007. Următoarea opoziție va fi pe 29 ianuarie 2010.

În luna august planeta Marte se va vedea după apusul Soarelui. Va apune foarte repede, la ora 21. Strălucirea planetei va fi mică și nu va putea fi deosebită de stele decât dacă i se cunoaște poziția.

Anonim spunea...

eu unul nu amvazut...

Anonim spunea...

ce-i drept,m-am trezit cam tarziu...nu imi amintesc sa fi vazut ceva....

Anonim spunea...

nici eu....

Anonim spunea...

nici eu :(

Anonim spunea...

eu e la ora 00:24 pana la ora 00:45 am stat afara dar nu am vazut nimik .deci totul a fost o minciuna!

Anonim spunea...

nu o fot nimik pe cer aseara eu am stat de la 00:00 pana la 01:00 si nu so vazut nimik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...