joi, 19 februarie 2009

Deci...

stiu ca ar trebui sa urmeze o concluzie. La un bun momentdat o sa apara si ea.
A nu se lasa femeia sa aleaga filmul. Care film urmeaza sa-l vedeti impreuna. Care sigur nu o sa iti placa. Care sigur o sa fie plictisitor/lung/siropos/plictisitor. Stiu. Am tendinta sa ma repet...dupa cum spuneam, plictisitor.


De ce oare de fiecare data cand zic ca o sa merg la spalatorie nu ajung niciodata si de fiecare data cand ajung observ ca nu am luat toate lucrurile de care aveam nevoie . Apropos, unde oare dispar sosetele?


Stie cineva ce s-a intamplat pe 13 iunie? Si daca da, in ce an?


Am observat recent ca de fiecare data cand mi-e foame se intampla ceva neprevazut si nu am cum sa mananc. Pe de alta parte cand mananc in compania unor persoane pe care nu pot sa le inghit(ca tot vorbim de mancare) nu se intampla nimic de gen. Gen.



Reblog this post [with Zemanta]


, , , ,

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...