joi, 14 februarie 2008

De dimineata

Ma trezesc dimineata, beau o cafea sau un Red Bull la care fumez trei-patru tigari, imi fac un dus si, dupa necesitate, ma barbieresc(desi in realitate cred ca ar trebui sa ma barbieresc de doua ori pe zi, oricum, sunt genul de om care pare tot timpul nebarbierit), ma imbrac si plec spre serviciu. Merg pe jos pentru ca lucrez la cinci minute departare de casa(desi in curand cred ca ma mut), iar in drumul meu sunt foarte multe cafenele. In cafenele vad foarte multi oameni la costum, fie functionari, fie birocrati, fie comunitari(asa numim noi angajatii Comunitatii Europene) care isi beau cafeaua, rontaie un croissant si citesc ziarul. Aici doream de fapt sa ajung...la cititul ziarului dimineata. Mi-as dori sa am si eu tabiet-uri din astea, imi lipsesc. Dar...dintr-un ziar daca ma intereseaza trei articole(maxim) iar stirile interne din Bruxelles mai bine lasa.

Candva aveam si eu acest frumos obicei, cu cateva diferente totusi: nu se intampla dimineata(ci pe la doua-trei dupa aamiaza cand ma trezeam), nu era ziar(ci revista-Academia Catavencu), nu eram imbracat in costum ci in pijamale si nu se intampla intr-o cafenea ci in bucataria proprie.

Acum insa...daca vreau stiri-internet, barfe-internet, divertisment-internet, cafea-automatul de cafea. Sincer mi-ar placea sa imi petrec diminetile cu o cafea aburinda si un croissant crocnind in fata citindu-mi ziarul preferat intr-o cafenea...pana atunci insa...

Sa scriem bine!

Technorati Tags: ,,,,
Lqter Edit: Happy Valentine's Day!

4 comentarii:

Anonim spunea...

hm...unde e micul dejun? sa nu-mi zici k nu mananci de dimineata..:)

Anonim spunea...

Ai si tu rabdare sa mai imbatranesti ma! Tabieturile vin de la o varsta incolo!
;)

Anonim spunea...

adeenah: pai nu, nu prea obisnuiesc sa mananc dimineata
artistu: poate, dar de la care? ca am inceput sa amurgesc(nu stiu daca exista cuvantul)

Andrei Crăiţoiu spunea...

Cand o sa faci chestia asta zi de zi, ai sa fii un european get-beget, pana atunci trebuie sa-ti cumperi un costum, caci fara el nu merge. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...