marți, 12 februarie 2008

Tot Google, manca-i-as...

Frate, google imi place. Am reusit sa recuperez ceva articole mai vechi accesand pagina in cache-ul lui google. Nu am reusit insa sa gasesc mai mult de jumate...never mind...asa ca am pierdut cateva ore dand copiaza/lipeste(copy/paste) propriilor mele articole...cam nasol. Oricum WORDPRESS SUUGGEEE! Tot nu mi-au raspuns la mail. Eram si eu curios cum le-am violat termenii, daca le-a placut si daca ar fi interesati de un viitor viol...

Sa scriem bine!

Technorati Tags: ,,

2 comentarii:

Anonim spunea...

Macar ai citit Terms & Conditions ai Wordpress-ului? Recunosc ca eu n-am facut asta, dar asa, de curiozitate... :)

Anonim spunea...

ulterior, da. si cu toate astea nu imi pot da seama cu ce i-am lezat pe l@€agii...scuza-mi franceza dar sunt inca ciufut pe chestia aasta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...