duminică, 1 iunie 2008

M-am mutat

In sfarsit!!! Dupa indelungi impachetari, zugraveli, cumparat mobila, schimbat nuante care sa mearga cu mobila, reparat tavanul dupa ce l-am lovit, facut curatenie in apartamentul vechi, incercat sa gasesc proprietarul ca sa ii predau cheile, negasit proprietarul(il declar nul) si altele de gen, pot sa zic ca m-am mutat. Mi-a ramas doar de despachetat cateceva. Adica ce se vede:

DSC01119

DSC01118

DSC01117

Partea buna e ca prietena vrea sa isi dovedeasca maiestria de gospodina(pmpl) si sa desfaca/aranjeze totul singura. Partea proasta e ca s-ar putea sa nu-i iasa si sa am tot eu de strans dupa ea(cum se intampla de obicei).

Avea-r-as bafta!(asa se scrie?)

PS: In sfarsit am unde sa imi pun tabla de darts!!!

Technorati Tags:

Un comentariu:

Anonim spunea...

in primul rand sa stii ca arata foarte bine noua ta locuinta! nu stiu ce se ureaza in situatia asta, sincer iti zic, dar...iti urez :) tin minte ca eu cand m-am mutat la prietenul meu...am tinut sa imi pun amprenta asupra spatiului sau propriu...adica:nimic roz, nimic de plus, nimic dulce si frumos mirositor? nu e posibil asa ceva :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...