miercuri, 13 februarie 2008

Confirmare

Astazi o sa va vorbesc despre Kevin Alexander Loughney

. Cine e el si ce legatura are cu mine, ma veti intreba. Pai are. El imi cam este sef...ce-i drept nu direct, mai pe departe...ce a facut el vedeti dand click pe numele lui. Merite: a extins lantul de pub-uri Kitty O'Shea in 9 tari. Si cam atat. Ca om este o jitie, o lepra, o putoare, un profitor, un oportunist, arivist care a uitat de unde a plecat(Mayo, Irlanda).

Ei sustin acolo cum ca al meu Kevin ar fi ars statul belgian cu 300.000€(prin neplatirea taxelor la unul dintre pub-urile sale-Sean O'Cassey) nu se mentioneaza in articol, va spun eu. Bineinteles, atat el cat si fratele sau Brian, neaga acest lucru. BULLSHIT!!! perfect adevarat, doar ca este vorba de o suma mult mai mare(stiu asta pentru ca la un momendat am avut acces la dosarele firmei respective.

Ce i se va intampla? Pai mai nimic...in cel mai rau caz i se va da o condamnare la inchisoare dar...cu suspendare!

Hai frate, cine imi zice si mie unde sa fac evaziune fiscala daca e doar atat?(evident, asta in cazul in care se prinde cineva.

Sa scriem bine!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...