luni, 25 februarie 2008

Independenta Kosovo

Stiu, a curs multa cerneala pe pagini pe aceasta tema. Acesta este inca un post despre acelasi subiect. Duminica a avut loc replica sarbilor din bruxelles, demonstrand in fata cladirii Comisiei Europene, dupa ce joi demonstrasera Kosovarii.

                                                    DSC01060

Spre deosebire de kosovari, sarbii manifestau linistit, fara a dristuge nimic in calea lor si fara a face prea multa galagie. Am sa va rog sa scuzati calitatea pozelor dar cum nu aveam aparatul foto la mine, am fost nevoit sa-mi folosesc telefonul.

DSC01061

 

Si acum si parerea mea despre subiect: Este rau din foarte multe motive. In primul rand dpdv a stabilirii unui precedent: cele mai mari ecouri le vad starnite in Rusia, Romania si Spania...poate si in Belgia. Multele minoritati conlocuitoare vor vrea independenta.

Un alt motiv pentru care este rau, este ca Americanii au mult de castigat. Nu sunt impotriva americanilor dar ei folosesc acum celebra tactica "divide et impera" asupra Europei. Abia incepuse UE sa scoata nasu' si sa aiba un cuvant de spus in economia mondiala ca americanii i-au si dat peste bot! Las' ca ne ocupam noi de economie, voi razboiti-va si mediati-va intre voi. Nu exista consesns intre statele UE, deci statul independent Kosovo nu ar trebui recunoscut de coana europa. Sa fiu sincer toata afacerea asta imi pare un meci amical de tenis intre Mama Rusia si America...poate ma insel...not!

De ce nu consider eu ca statul Kosovo exista? Pai e foarte simplu. Economie 0, nu se poate intretine singur deci, ca de obicei, va sta in carca europei si a americii. In curand razboiul va incepe. Sunt sigur. Macedonia nu cred ca se va baga, intrucat nu a facut-o niciodata, in rest va fi o galceava generala.

Sau inca un set castigat fie de americani, fie de rusi.

Sa scriem bine!

2 comentarii:

Andrei Crăiţoiu spunea...

As vrea sa gresesti in predictii. Vreau liniste in zona.

Anonim spunea...

Crezi ca eu vreau altceva? Din pacate insa am senzatia ca acest Kosovo va fi noua Elena a celui de-al treilea razboi mondial...sa ne fereasca s'antu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...