luni, 18 februarie 2008

Iubita din vitrina

Bunul meu prieten Raul avea o prietena. O tailandeza super buna. La un momentdat, cam acum o luna, relatia lor s-a terminat. Nu ca nu s-ar fi inteles dar fata devenise prea insistenta cu faze gen 'vai puiu ce te mai iubesc, hai sa ne casatorim!'. Raul i-a explicat destul de clar ca nu de asta este interesat, cel putin nu acum si ca ar fi mai bine sa isi vada fiecare de viata lui o perioada.Ea o tinea p'a ei cu casatoritu' si nu putea sa inteleaga. Trebuie explicat ca fata era destul de ilegal in Bruxelles iar prietenul meu o banuia ca singurul motiv pentru care insista asupra casatoriei este ca sa primeasca acte. Mai trebuie mentionata si atitudinea domnisoarei care era ceva la modul "puiu, nu mai am crema, da-mi 200€..." si asta zilnic.

Ok, timpul a trecut iar alaltaieri pe Raul l-au vizitat niste prieteni din Romania. Am avut cateva drink-uri la mine dupa care ei au plecat la Fuse. Eu nu i-am insotit. Pe la 5 dimineata cuprinsi fiind de aburii alcoolului si de dorinte ale trupului au hotarat sa mearga la gara la vitrine. In zona garii de nord sunt doua strazi mari cu vitrine. Cu prostituate. Ca la magazin, te uiti-compari-negociezi-alegi-iei-platesti. Tot mergand ei de la o vitrina la alta nestiind ce sa aleaga deoarece oferta era mare iar calitatea produselor expuse foarte buna(!) ajung la vitrina 118 la care era...param...suspans...Fim. Fosta prietena a lui Raul. In loc sa se crizeze, acesta a intrat, a negociat pretul cu matroana si a luat-o pe Fim a lui la un session de umilire. Sustine ca a pus-o sa faca tot ce nu a vrut sa faca cat timp erau impreuna.

Concluzia este asa: la plecare, fosta prietena i-a spus ca daca tot a aflat meseria ei reala, de-acum inainte cand vrea sa mearga la vitrine mai bine o suna pe ea si vine la el acasa ca sa nu se mai deranjeze.

Sa scriem bine!

Un comentariu:

Andrei Crăiţoiu spunea...

Super tare. Asta este viata. Cand era cu el nu putea sa faca multe, acum trai pe vatrai neneaca. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...