marți, 19 februarie 2008

Despre salut

Citeam la buddha mai devreme despre problema pe care o are cu oamenii care nu dau mana ca forma de salut cand se intalnesc. Perfect de acord. Se pare ca obiceiul dateaza din timpul Imperiului Roman cand nu era doar o forma de salut ci si o buna metoda de prevenire a asasinatului-se verifica daca cel intalnit nu are arme ascunse, strangerea mainii fiind facuta reciproc in jurul antebratului.

Nu stiu cat de pertinenta/reala este aceasta explicatie, dar ea mi-a fost oferita de niste belgieni carora le-am reprosat ca nu e frumos sa nu dea mana. Aici toata lumea se pupa. Cand faci cunostinta cu cineva te saruti pe obraz.(?!!) How fucked up is that? Si mai au si coduri in a te pupa la salut. Pe un obraz inseamna nush ce, pe amandoi altceva, iar de trei ori altceva.

Nu ca nu as fi sigur pe sexualitatea mea(cum a fost insinuat) dar eu chiar nu pot sa pup barbati pe care ii cunosc sau pe care nu ii cunosc ca forma de salut sau de la revedere. Prefer oricand o strangere de mana barbateasca. A, sa nu uit, urasc oamenii care atunci cand dau mana nu au pic de fermitate si iti prezinta o palma jilava si moale. Ce mah, esti femeie? Bine, nici metoda stil menghina nu imi place, dar un pic de forta nu strica. Asa ca de cele mai multe ori cand se prind ei ca nu am chef de pupat cu nimeni, sunt lasat cu mana intinsa in standby.

In alta ordine de idei am aflat de la french hater ca si Mark Twain ura francezii. El spunea(printre altele) ca locul unui francez este acolo unde este sotia altcuiva. Loooool.

Sa scriem bine!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...