luni, 17 decembrie 2007

Cum sa iti imbunatatesti memoria

M-am tot gandit in ultima vreme la cat de mult depindem de aparate pentru a ne aminti lucruri. Telefon, pda, laptop samd. Eu unul nu imi pot imagina viata fara remindere pe telefon, fara agenda de pe clié fara tot felul de situri care imi amintesc cand e ziua prietenilor mei, ce nume de utilizator am si ce parola pe nushce sit sau ce zi a saptamanii este. Memoria mea recenta functioneaza inca bine(comparata cu cea a pestisorului auriu din acvariu la care tine doar 3 secunde). Cu toate astea poate fi imbunatatita.

Asa ca am rascolit printre cursuri din timpul facultatii, printre carti de specialitate pe care le am si prin diverse publicatii online si in curand voi incepe o sinteza(din cele mai sus amintite) pentru a-mi imbunatatii memoria. Si a mea si a voastra.

Ce spuneam?

Technorati Tags: , ,

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...